Thursday, 2 March 2017

London Ends: una psychogeographia della citta non per i super-ricchi. London Ends; a psychogeography of a city not for the super-rich

tutti le fotografie di Philipp Ebeling

London Ends è un libro di Philipp Ebeling e questo libro  è su Londra. Il titolo ha due significati; il primo  è la una dove le fini sono le estremità della citta; è un po come le fini in il libro 26 Different Endings di Mark Power. Questo non  è la Londra del i ricchi e famosi -  è la Londra del persone normale chi non sono super-ricchi.

L'altro significa del titolo  è la fine del Londra dopo Brexit e dopo la Londra è diventata una citta una citta per i super-ricchi solamente.



Allora, il libro ha fotografie diverse del Londra; ci sono fotografie degli edific in le sobborghi poverie di Londra, ci sono fotografie degli torri e delle strade del London, e ce sono immagini degli personi di Londra.

Il libro  è una psychogeographia della citta e Ebeling ha fatto il libro con caminatuto attorno tutta la Londra per più di due cente cinquanta kilmeters. Marveilloso.



Le fotografie sono molti belle. Ce sono le persone del Londra in i parchi piccoli e  prossimo di le fluvie de Londra. Queste non sono posti fabulosi, ma posti delle fini di citta. Questo  è un immagino di una citta del classe lavorano!

Il ultimo immagini in London Ends è del la seria bellissima di Ebeling quando lui camminava in Whitechapel nella neve. Questo è una fotografia della magica di Londra, una magica chi  è quasi morto. Quasi morto pero non totalamente! In London Ends, questo  è molti importante.

Compra il libro qui

In Inglese con Google Translate per i pigri Inglese come me


In English with Google Translate for the lazy English like me


London Ends is a book of Philipp Ebeling and this book is on London. The title has two meanings; the first is the one where the ends are the ends of the city; It is a bit like the purpose for the book 26 Different Endings Mark Power. This is not the London of the rich and famous - is the London of normal people who are not super-rich.

The other meaning of the title is the end of London after Brexit and after London has become a city a city for the super-rich only.

Then, the book has several photographs of London; There are photographs of edific in the suburbs poverie London, there are photographs of the towers and streets of London, and there are images of personified London.

The book is a psychogeographia city and Ebeling made the book with caminatuto around the entire London for more than two cente fifty kilmeters. Marveilloso.

The photographs are many beautiful. They are the people of London in the small parks and next to the fluvie London. These are not fabulosi places, but places the interests of the city. This is a guess of a city of the working class!

The last images in London Ends is serious beautiful Ebeling when he walked in Whitechapel in the snow. This is a photograph of the magic of London, a magic who is almost dead. Nearly died but not totalamente! Ends in London, this is most important.

Buy the book here









No comments:

Featured post

"I still don't understand why it didn't just end here"

I saw a Twitter post with the picture of Trump mocking a reporter with cerebral palsy. "I still don't understand why it didn'...